Toen ik docent was aan het MBO merkte ik aan den lijve hoe belangrijk het was voor mensen om theorie in een natuurlijke leersetting te kunnen oefenen. Dit vergroot hun leereffect enorm. Dit is precies de reden waarom ik trainingsacteur ben geworden. Doordat ik docent drama en docent omgangskunde ben, voel ik goed aan wat de juiste leersetting is voor mensen en kan ik daardoor bij dragen in het realiseren van hun leerdoelen.
Mijn werkwijze: de deelnemer staat centraal. Op basis van zijn/haar leerdoelen bouw ik de ideale leersituatie. Dit doe ik door te transformeren tot gewenste personenen, gedragingen en bijbehorende emoties en hierin voortdurend te schakelen op basis van de interactie met de deelnemer. Zo kunnen deelenemers volop oefenen en krijgen zij mede door mijn feedback helder waar hun talenten en valkuilen liggen.
Doordat ik vele jaren als MBO-docent heb gewerkt in zorgopleidingen en ik daarvoor ook daadwerkelijk met diverse doelgroepen heb gewerkt in de zorgsector, ben ik als trainingsacteur gespecialiseerd in zorgsettingen.
Met veel van de gangbare werkvormen die een trainer gebruikt ben ik bekend.